Kastella

2008-05-30
20:36:42

Jönköpings marknad here we come typ ;)
Kom precis hem till Malin.Och nu sminkar hon sig så jag passar på att skriva lite om dagen och kvällen som kommer. Idag hade vi skola sket dock i sista lektionen. Fyfan va varmt det är idag jag dööör men jag ska inte klaga det är ju såhär man vill ha det. Killarna i skolan hade tagit med sig solstolar och satt och solade med bara överkroppar idag ^^ sommaren är här !!! haha .

 De andra tjejerna skulle hoppat på min buss men dom kommer väl snart. Vi ska ner till city sen där det är jönköpingsmarknad( Tivoli, Lotter och massa glada people (=  ) Innan det så ska vi chilla lite här och peppa lite sedan drar vi oss neråt :) .kanske blir en sväng på stranden och kollar till folket där också :) .



Elvira, Jag, Frida  + Monica och MAlin är pinglorna som ska va ikväll :)

Vad ska ni göra idag??

Ha en bra kväll^^

Kommentarer:
#1: Anonym

hahha jävlar vad mycket du hann skriva ;D

2008-05-31 @ 12:20:56
#2: Kastella

haha de vet ajg väl jag är född till att skriva snabbt XD

2008-05-31 @ 12:23:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: