Kastella

2008-05-31
11:57:34

jönköpingsmarknad :)
Hopp igår samlades vi alla hemma hos malin där vi chillade lite och sedan åkte vi ner mot stan. Mycket folk var det! . Vi började med att åka karuseller haha så jävla skojj XD . Men pengarna ryker ju det är så jävla dyrt!. Vi köpte 10 st för 200 som vi delade 3 på men sen vi vi nån gratis också (A)
 Me at molles place:)
 Elle och Jag
påväg ner till stan :)
Jag, Moni, Molle och benjji åkte :)
Humöret på topp :D (Y)
Så jävla skojj XD

Efter att vi hade åkt upp våra biljetter så åkte vi hem till malin igen och partajjade lite :) . Sedan skulle vi ner igen . Vi gick om kring lite och sedan hittade vi Ida och gänget så vi stog där en stund. Efter det så stack vi ner mot tivolit och träffade Danne och Kenny . Dom var la inte så pigga haha .  Vi tänkte först åka upp till dom men sedan när vi satt på bussen så ångrade vi oss och hoppade av för att leta rätt på moni som hade förvunnit XD .

Molle tagga !
Jag & Moni
Darin ofc ;)
Aww Moni och Jag :) Påvägner andra gången 
Moni , Jag och Malin
Haha is :D .
Molle , danne och kennys huvve XD
Så här sov vi + jag me :P


Vi kom väl hem vid 02.30-03.00 nångång och sedan som vi alla 4 i Molles säng ! VARMT & TRÅNGT !!!! hahaah



Nu har jag precis kommit hem från malin och jag ska leta efter min bikini som bara har försvunnit :S . Sedan ska jag dra till min mormor och äta lite och så och efter det blir det stranden med Sol och kanske Bad ! :P

Vi hörs senare ! pusspuss<3

Kommentar:
#1: m

hhiihihiihihihiih AS KUL KVÄLL.

2008-05-31 @ 12:23:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: