Kastella

2008-05-17
19:58:13

Klubbdag !
Idag så stack jag från Malin vid 13.00 jag gjorde mig iordning och sedan stack Jag,Mamma och Pappa upp till Mcklubben för att ha famlije dag. Det var trvligt vi hade tipspromenad och lite sådant mysigt. Grillade massa god mat också :)  Och JAG åkte fyrhjuling =) . Vi kan väl säga att det gick sådär XD haha, Det guppade som fan iaf ^^ jag vill ha en !!!!.

Vi var där från 14.30 till 19.00 ungefär mycket trevligt folk och så ^^

Snart ska jag leka med molle vet inte vad vi ska göra idag heller :P

Vi hörs senare ha en bra lördag !
 
Bilder från idag :)
Lite av  gänget ! :P
 The master kock och världens bästa pappa.
Sötaste hunden <3
Denna körde jag är jag coool eller cooooool ? ;)
 Jag och mamsen klättrade i träd XD
 yeeeey
 Jag är apa
 <3
 fint fint fint :)
Den lilla söta klubbstugan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: