Kastella

2008-05-04
22:33:06

Lika slapp söndag som vanligt?
Hopp nu var denna söndagen förbi också. Har som vanligt inte gjort ett
skit som på alla andra söndagar. Man vaknar, sätter på sig något mysigt
och går runt och luffar fram och tillbaka och sedan hamnar man framför
datorn och sitter där tills det är läggdax. Någon som känner igen sig?

Jag har ju iaf varit lite duktig och gått en bit idag ett stort + till mig där.
Var förbi Malin en sväng och hämtade mina mysbyxor och mobilladdare
för en liten stund sen. Malin har en förmåga att tänka FÖR MYCKET. och
skrämma mig väldigt mycket! ni förstår nog inte detta men hon gör haha.

Nej nu ska jag väl snart gå och sussa (sova) det är ju skola imon och jag
är alltid lam på måndagar.  På tis är det ju nationella i matte som gäller
tankarna som går i huvvet nu är bara ig ig ig ig... men jag hoppas ändå på
att jag ska lyckas få ett litet G. Har alla matte nationella samtidigt?

Ajja ni får ha en bra natt så hörs vi imorgon =) kramisar

Kommentarer:

Haha, men det är bra och tänka. Jag bara förbereder dig ;P.. Men matten, det var väl på onsdag? :/

2008-05-04 @ 22:46:16

Haha klart de .. jag vet inte antingen tis eller ons :P

2008-05-04 @ 22:59:04
#3: Lina

Ville bara titta in och säga hej ;)

2008-05-05 @ 00:47:43
#4: sandra

på onsdag hoppas jag ? :O

2008-05-05 @ 23:43:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: