Kastella

2008-05-26
19:28:40

Måndag!

Vi kan ju börja med att skriva grattis till Jojje som fyller 17 år idag :) Hoppas du får en trevlig kväll hihi <3





Dagen började inte så bra. först försov jag mig och sedan sprang jag till bussen , men när jag hoppade på så hade jag glömt mitt busskort :O . så jag fick gå hem igen. Som tur a så har jag världens bästa mamma som skjutsade mig. Skolan började med redovisning i projekt och företagande. Det gick bättre en förväntat :) . 

På idrotten så gick vi ner till kanotklubben i huskvarna och paddlade kajak eller va de heter ^^ 
Här kommer lite bilder :
 Lollo och Valle när vi gick dit :)
 Hug :) . becka och jojje
 Killarna var på hugget :)
 Så Phille och tobbe var först i o alla andra killar kollade fascinerande på dom ^^ Vi tjejer var dock lite tillbakadragna eftersom nästan ingen av hoss hade ombytte och vi kände inte för att plumsa i^^
 Emil ^^
  Jag och becka bestämmde oss för att köra. Vi är ju inga chicken XD
 Haha det gick la sådär till en början.På denna bilden är jag till vänster och becka har precis kört in i ett av husen där bakom så hon som hade hans om kanoterna hjälpte henne lite XD Det var fan as vingligt i början ^^
 Men tillslut gick det ganska bra :D
 Lollo och Jojje tog lite pic ^^
 Sedan stack vi tillbaka till skolan , jag och sandra tog en liten omväg till willys och köpte godis :D


Snart blir den tv vet inte riktigt vad jag ska kolla på dock :)
21:00
American idol         GLÖM EJ DET !


Kommentarer:
#1: maaalin

köra? haha ;D paddla eller? ;P

2008-05-26 @ 22:03:14
#2: Kastella

Hahah jaja nu ska vi inte vara så petiga malin ! :P

2008-05-27 @ 15:13:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: