Kastella

2008-05-25
23:49:57

Söndag

Vi stack till Pallas Athena vid 13.00 och mötte upp släkten. Proppade sedan i oss av all god mat i buffen MUMS ! jag var skit hungrig :) . Efter det så skjutsade min pappa upp mig till A6 där Malin var och vi gick och kikade lite, blev dock inget köpt idag.

Sedan blev det hem en snabbis och vid 17.00 eller något så åkte vi till mormor och fikade lite. Jag blev skit trött så vi åkte hem och jag la mig på min framsida och sov till 20.00. Vid 21.30 övningkörde jag XD . lyckat !

Nu har jag och mamsen precis ätit fruktallad mums igen haha . Nu ska jag typ ta och sova så jag orkar med skolan imon. Vi ska tydligen paddla kanot :D . jag äger på de ^^

Jag glömde min kamera hemma idag så jag ska fråga om jag får låna farmors kamera och lägga in deras bilder isåfall aknske dom kommerupp imorgon om jag hinner :) . 

Godnatt <3 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: