Kastella

2008-05-06
18:17:25

Tisdag
Idag har det inte hänt något roligt bara en helt vanlig dag i en helt vanlig vecka.
Tagga morgondagens nationella såg att jag hade skrivit fel dag ! . Och mer vet
jag inte vad som händer. Nu sk ajg dra till min lilla vän Malin Svensson vi ska
ta ett liten besök till vip haha som vanligt. Vi är tjockissaar. Sedan vet jag inte
om jag ska hem eller om jag hälsar på hemma hos henne också :) .

För övrigt så är malin ganska lustig av sig haha ....

Tycker denna bilder säger allt eller?  ganska suddigt men ni kanske ser lite iaf..
Grattis till bebisen malin ;) haha

* Som nickname heter hon femte månaden
* Och bilden talar ju för sig själv

Nu måste jag ta på mig mina skor som har gått sönder =/ värsta hålen i sulan .

Kommentar:

tack för gratulationen :P

2008-05-06 @ 20:58:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: