Kastella

2008-05-29
22:50:53

Torsdag!
Var hemma från skolan idag. Tänke ha mig en plugg dag men det blev dåligt med det. Gick ut och solade när den kom fram och sen pluggade jag en liten stund. Sedan ringde Frida och Malin och sa att dom skulle ta hem fika från Georges så då beställde dom till mig också. Så jag begav mig till fridas place och fikade,pluggade och SOLADE på studmattan :) .

Molle sötnöt                       Frida snyggve :P           Molle hoppade lite      

Mitt fika smält grädde!!       Molle var nytting           aww lite romantik :)  

                Jump                   Jag & frida            Min stil på plugg

Min outfit hemma hos frida :)

Mitt Nya linne från JC
Fridas shorts ! ÄLSKA! från typ once ?  



Vid 16.30 så stack jag hem för att jag och mamma skulle ner och kolla balen. Sofie du var as söt ! <3


Rados 2:a paret :)          Sofie och jeppe var as söta ! :)  aww

Sedan belv det hem en liten stund och sedan iväg upp till hado där vi skulle fika. Det var Jag, Mamma, Pappa, Syrran, Emil(syrrans pojk), Martin (Emlins vän) och Helena (emils mamma) . Det var skit trevlit och skojj ! :)


Emil & Pappa                    Amadeus ;) <3               Martin & Emil :)

Nu sitter jag här och har tappat bort min mobi bra jobbat karoline" INTE ! . Ingen aning om vart den är. Har kollat igenom hela huset och den är inte hos frida. Ska snart plugga lite till sen blir det sova, Imon blir det en lång och tuff dag. det är ju Jönköpings markad ;) . Massa skojjsiga karuseller och stuff XD.

Pusspuss<3

Kommentarer:
#1: maaalin

HAHAHAH HEMSKA BILDER ;D och vadå nyttig? jag åt ju kladdkaka efter ;P äääälskar bilden på frida

2008-05-29 @ 22:57:56
#2: Frida.

Usch ja vilka bilder, och jag e svart under ögat på miffo bilden bara för att linsen åkte åt helvete när jag skulle tvätta bort sminket så alla vet.. Haha ! ne men usch .

2008-05-29 @ 23:15:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: