Kastella

2008-11-13
00:02:15

Grattis Frida

Idag fyller min käraste vän Frida Bäck 17 år.

Frida Bäck:
Frida och Jag har kännt varandra i 10 år nu och det har varit 10 underbara år dessutom. Hon är en glad och rolig prick och inte den smartaste blondinen jag känner direkt :) Visst har väl även frida sånna dagar då något konstigt och katig ord flyger ut ur munnen på henne men det är då mamma ( jag ) finns där och styr upp det hela hahaha ! . Ne nu skojjade jag lite, men Ibland känns det som att jag är hennes mamma :) Älskar iaf henne som fan rent ut sagt och vill aldrig mista henne som vän , ALDRIG ! . Det är vänner för livet som gäller Frida bara så du vet de. Mig blir du inte av med :) . Älskar dig <3









Bara För Att <3


 





Snart är hon en stor flicka ^^ . Det blev en fika med Malin och Frida för att överlämna mina och Molles fina paket :) . Frida glömde dom här så jag kanske kan smygfota dom och lägga ut dom här sen om ni har tur :) . Mycket fina saker var det iaf.



Fick förövrigt VG på mitt matteprov ida !!!!! HELT SJUKT! har aldrig fått det på att matteprov i HELA mitt liv. Den satt fint där ska jag säga. As nöjd ! . Bara att ligga i, nu ger jag Matte B 1 chans till ^^



Ska sova nu Godnatt ! :)

Kommentarer:
#1: Frida.

haha :) <3

2008-11-13 @ 16:21:14
#2: Karro

Hihihi :) <3

2008-11-13 @ 23:39:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: