Kastella

2008-11-26
20:39:36

Grattis mamsen !

Idag är det mammas födelsedag  ! Grattis på min älskade haha.
När jag kom hem efter skolan så firade vi henne lite och trårta och så bara famlijen, på söndag blir det släkten som kommer.


Du är världens bästa mamma jag är så jävla glad att du är MIN ! Du är den bästa, jag älskar dig !



Jag och syrran skulle ju börjat träningen idag men vi kör första gången på Fre istället så vi hinner att köpa lite nya träningskläder osv. Istället så har jag suttit framför datan och segat mig och ah inte så mycket mer.



Jag , mamma och syrran kom nyss hem från a6 vi har suttit i bilden och lyssnat, diggat, '"skrikit" på Excellence haha. Var det inte sjut längsen eller XD . kommer ihåg i typ 5-6 nångång när vi bildade våran egen excellence grupp och sjöng alla deras låtar och sånt haha , minnen xD .



Nu ska vi bygga ihop våran byrå som vi köpte på IKEA och sen ska jag och josse plugga Natur YEEY .

Fick även reda på mitt FE prov jag fick 64% G med andra ord. Skit glad över de för det var skitsvårt !
 Känner att jag ahr halkat efter ite i skolan nu efter som jag gick ut 9:an med typ 3VG resten G , 1:an med 6MVG 5VG 2G ( VILKET ÄR EN SJUK FÖRBÄTTRING SOM JAG ALDRIG TRODDE SKULLE HÄNDA) och nu får jag väl ungefär G på alla mina prov :P . Men 2:an är ju såvare också + att jag är mycket mer skoltrött nu och orkar inte gå in för det som förra året. Stålt iaf ^^


Idag lättade mitt hjärta eller vafan säger man haha !  angånde de inlägget "orkar inte" så nu är det inget att oroa sig för även om det inte är som förut ! :) .

Ska dra mig snart ska josse göra fruktsallad :) mums !


Kommentarer:
#1: malin

HAHAHAHAHHAHA " idag lättade mitt hjärta"

xD

söt du är! ses imornkväll? ja tack!

2008-11-26 @ 23:55:02
#2: Karro

Hahahah jag kom inte på vad jag skulle skriva hahaah XD Ja tack ! :)

2008-11-27 @ 16:06:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: