Kastella

2008-11-20
20:44:59

Hallå Eller!
Tjosan tjosan här sitter Karro i sin ensamhet och pluggar som ett djur ! Har 3 uppsatser tills imon och är på den 2:a just nu. Alla är i svenska och alla är skit jobbiga.

Idag hade vi 3 lektioner innan de andra i klassen skulle göra Naturprovet vilket jag, valle och  lollo hade bestämmt oss för att inte göra så vi stack ner till McDonalds och käkade istället. Sedan orkade vi inte åka tillbaka för att ha engelska så vi sket i den. Vi har nationella del 2 på tis i eng. Skriv och hör tror jag det är, får hoppas att det går bra. 3 prov nästa vecka . Det kommer bli jobbigt!

Vi var också inne i djuraffären idag jag och mamma där vi träffade en skön snubbe som också hade en boxer. Hans tik hade haft tumörer 7 gånger stackarn men klarade alla 7 och är nu 10 år. Så hemskt. Boxrarna är de mest sjukligaste hundarna och den vanligaste sjukdommen är då tumörer/cancer. Det är vädligt vanligt. Sigge ( min hunds ) bror avled i de för bara ett tag sen. Hoppas bara att min lilla plutt håller sig frisk för han är den bästa och goaste hunden jag har träffat och jag skulle bli helt förkrossad om jag fick reda på om han var sjuk ! .<3 

Dom som jobbar där är så sjukt goa och det känns som man har kännt dom i 100 år när man kommer in. De bad oss att vara med på en fotografering på lör med sigge då, så vi skrev upp oss på 14.40 eller något och då ska vi ta med sigge och tomteluvan och ta lite fina kort ^^ . Lägger upp bilder på det senare såklart.

Nej nu måste jag fortsätta , kännde bara att jag var tvungen att ta en paus. Frida stackarn vill gå ut och gå med men jag får se om jag hinner det .

Pusspuss på er :)

Kommentarer:
#1: S a r a

Hoppas du får en bra dag :)

2008-11-21 @ 11:35:27
#2: Sara

Tack tack:D

2008-11-21 @ 12:22:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: