Kastella

2008-11-30
23:25:38

läggdax snart nu dåva !
Hej hej hej . . .

Det blev julmarknad idag. Jag och Malin stack ner till stan vid 14.00 får att se är Jejja dansade :)  Det var bra (Y) . Sedan stack jag hem en sväng eftersom vi hade främmat. (mamma har fyllt år). När jag kom in var alla redan där så det var bara för mig att börja trycka ner massa tårta och kakor :) .



vid 17.00 så skjutsade min syrra ner mig till stan igen där Molle och Jejja väntade och sedan gick vi 3 omkring lite till . Det var mysigt. Gillar julstämmning men helst så ska det inte vara såhär tidigt ! .

om 3 Min så börjar en film på Canal+ comedy. Det hette En man kommer hem en komedi. Så det ska jag ligga och kolla på en sväng.





Har fått hem våra bilder på min lilla vovvsing också men jag kommer nog lägga ut fler vid ett senare tillfälle här är 1 utanbilderna :)







Nu ska jag dra mig ha de bra ! pusspuss

Kommentarer:
#1: Malin

Sötsigge :)

2008-11-30 @ 23:35:04
#2: Karro

sv: Jag vet :) hihi

2008-11-30 @ 23:49:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: