Kastella

2008-11-30
13:03:08

lördagen !

Vaknade vid 2 eller något haha men det får man när man kommer hem så sent som vi gjorde. Sedan satte städningen igång i hela huset. Vid 6 åt jag ochsedan stack jag och Malin upp till DH . Men nej in fick vi inte komma så vi bad jejja , robin, simon och kim att komma ut. Sedan stck vi 6 och käkade pizza på ösrängen.



Sedan åkte Jag och Malin vidare ner mot stan. Lollo ringde och bad oss komma till Citte så det gjorde vi. Jag, Lollo och Molle satt i Rojjs rum och kollade på tv, chilldrack och åt godis medans citte och erik gjorde annat haha . Trevligt var det.

Sedan skulle tjejerna åka till sina pojkvänner så då stack jag och molle hemmåt. Men eftersom min buss inte gick på 1 tim typ så stack vi ner och tog en mcflurry på McDonalds och sedan sprang till bussen igen :)

Väl hemma så var ajg as trött och klockan var typ bara halv 2 eller något så jag la mig i sängen. Dock fick jag inte sova förens siste sms:et gick iväg klockan 03.34 !!! då var jag död, mina ögon hölls verkligen inte uppe längre . Haha

Nej nu ska jag inte skriva mer . Jag och Malin kanske ska dra ner till stan och kolla när jejja m fler dansar senare :) . Blir nog kanon ^^

Pusspuss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: