Kastella

2008-11-25
23:23:03

Massa prov och skit !
Hallå hallå har prcis kollat på 2 ½ men .

Har haft massa prov denna veckan igår hade jag företagsekomoni prov som inte kändes speciellt bra och sedan hade jag muntlig redovisning på Presonlig försäljning. Idag hade jag nationella prov i engelska A, känndes också skit. Inget ord passade in där jag ville ha dom :/ .  Och på Tros har jag naturkunskapsprov ! :O



Efter nationella idag så stack jag hem och slappade lite och sedan blev det lite städning på mitt rum. det behövdes massa damm och sånt usch usch.

Sedan var jag och Frida precis ute och gick från 21.10-22-30 Duktigt? . Vi gick vid bårarp och snackade en massa !



Imon är den min älskade mammas födelsedag. Hon fyller 44 år . Så då ska vi fira henne lite och så. Jag och syrran börjar vårat första träningspass imon med. Nu blir det inte McDonalds varje dag och massa godis och såt utan vi ska försöka att vara hyfsat nyttiga också, tro det eller ej XD .

Nej nu ska jag sova puss på der ! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: