Kastella

2008-11-17
18:14:57

Mörkt och tråkigt !

Fy vad deprimerad man blir när man kollar ut genom fönstret och det är helt kolsvart klockan 5.  :S . Sjukt .

Jag har ju missat att berätta resterade delen av helgen. I lör kom Frida, Malin och Elle till mig. Vi spelade rockband och hade det allmänt trevligt. Sedan stack vi till Huskvarna och drack min och malins välkända choklad :)  Efter det så fick vi skjuts hem av Jimmie och Lück.







I söndags vaknade jag väldigt sent och sedan tog jag det lugnt ett bra tag. På kvällen åt jag och Mamma kräftor och kollade på Into the Blue  Med de två snygga skådespelarna Jessica Alba och Paul Walker <3. i like to teaste him ! :)
riktigt bra film e de :)

 


 Me like <3 ;)



Idag efter skolan stack jag och mamma till Tranås för att pappa hade tagit med sig mammas mobil när han jobbade ( dom har likadana) Så vi fick åka dit och byta ^^ . Så nu har jag sett tranås också XD

Ska checka Tv nu ! puss

Kommentarer:
#1: malin

hahahah kul att du lyckades skriva 1 RÄTTstavad mening där uppe :P men kuuuewwwll hade vi :)

2008-11-17 @ 18:24:11
#2: Karro

haha skrev jävligt fort ska jag tala om för dig :P . orkade inte läsa igenom igen :P

2008-11-17 @ 20:17:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: