Kastella

2008-11-05
21:11:23

Yey!
Har precis ätit Kräftor :) . IGEN ! ^^

Skolan idag gick bra hade ju bara 2 lektioner så det är inte så plågsamt. När vi kom till skolan fick vi reda på att vi hade den första lektionen vilket vi inte trodde. Så nu får vi la skit för de me nr vi träffar honom. . .
Sista Mattelektionen innan provet me , usch. Om jag får IG på detta provet så funderar jag stark på att hoppa av matte B för just nu fattar jag inte ett skit ! . efterskolan sov jag i nåfgra timmar. Jag har varit as trött dom senaste dagarna. Jag skyller på vädret. Men så har jag en sån jävla huvudverk med också och har haft de i ca 3 dagar nu. Mamma tror forfarande det är mina ögon det är fel på så nu får jag väl helt enkelt ge upp och beställa tid hos optikern :( .

Jag och Lollo hade ett samtal om våran klasskamrat som är illa skadad efter en mcolycka också. Jag blev infomerad om det senaste. Det är läskigt hur galet allt kan bli och hur illa man kan skadas. Man blir så dyster när man snackar om det . Som tur är så behöver han inte ta bort ett ben, som dom trodde först. Hoppas bara att han kommer bli helt återställd även om det kommer ta ett bra tag innan det kommer hända. Det kan ta 1 helt år till innan han får lämna sjukan . Kämpa  <3 Vi tänker på dig allihop !



Nu ska jag ta och kolla på någon film på 6:an eller nåt :P .Måste börja tänka på helgen också ^^ 
 pusshaj på er :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: