Kastella

2008-10-18
00:52:24

fredag !
Skola skola skola = 3 lektioner idag! . Sista lektionen spelade vi Volleyboll ;D . Jag älskar de ! Självklart så var mitt lag det bästa och vann alla matchet :D haha.

Efter skolan åkte jag upp till bankeryd för att fråga lite om min kamera och där sa de att jag skulle lämna in den så dom kunde kolla på den. Det är nämligen så att den tar väldigt suddiga bilder, Speciellt innomhus. Så på Måndag åker den i i ca 3 veckor :/  


Sedan åkte jag hem chillade en stund och vid 20.30 begav jag och elle oss upp till Sandra för att senare på kvällen festa :P . Men så blev inte fallet .Efter några om och men så bestämmde vi oss för att spara festandet till imon och chilla ikväll så det blev film och chips :D . Mys mys... '



Nu är jag trött tror jag ska sova snart :)



Imon snackade jag och sandra om att vi kanske skulle till Värnamo och träffa några utav hennes vänner men vi fårse hur det blir med det och sedan Party då somsagt :)

Sådär nu har ni lite koll på mig iaf :) . ha de gött puss och kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: