Kastella

2008-10-27
20:58:31

Godkväll
Sitter här och försöker hitta på något att göra men det går inte så bra . . .
Idag var jag och Frida på Stan men jag fick tyvärr inte med mig något hem eftersom jag märkte att jag bara hade 160 kr kvar på mit kort :S . . . Sedan stack vi hem till mig och käkade macka från Zubway <3

Nu sitter jag här själv och lyssnar på musik .
just nu ser spellistan ut såhär:
Kenta - Min Bil
seether - Fake It
seether - The Gift
Ras Cricket - Skin Lyrics
The Coral - Dreaming Of You
Kate Perry - Hot N Cold
Lady Gaga - Papparazzi
Lady Gaga - Money Honey
Kaggen & Hubler - Sluta prata bull
Kaggen & Motti - Nu Är Vi Här
Girlicious ft. Sean Kingston - Still In Love

Snacka om en frisk blandning XD . Men bra låtar allihop XD

Jaja men ajg får la forstätta att tracka folk på msn XD . pusshej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: