Kastella

2008-10-23
23:13:49

Hv71 är påväg :)
skola som vanligt hade 1 prov i rättskunskap som jag inte hade pluggat ett skit på men jag tror jag det hyfsat bra iaf :D . kan ju hoppas på de ^^ .

Efter skolan så softade jag lite och sedan blev det käk på Max <3 :)

18.30 Var jag på plats på Elmia där Hv71 mötte Södertälje :) . Det var nämligen så att Sanda ( min skola) Delade ut gratis biljetter till matchen så det var HELT KLART att jag tog 2 stycken och gick .

HV vann med 6-3 tack vare att jag var där såklart  :) . Nu är vi pågång. Nästa hemmamatch e på lör då ska jag dit igen ^^

Såhär förklaras Matchen :

Det började ängsligt även mot Södertälje och efter två perioder hade HV71 skjutit 30 skott, men på resultattavlan stod det 2-2. Då kom islossningen. HV71 vann till slut med 6-3 och Kris Beech gjorde tre mål.




Imorgon Blir Det Volleyboll Tunering TAGGA <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: