Kastella

2008-10-04
01:39:50

MÅSTE SOVA !

hej hej hej. Hann inte skriva innan jag åkte så jag skriver nu istället. Kom hem nyss har tvättat av sminket och satt mig här. Var på fest hos Göran :) . Trevlig trevlig dock finns det ju alltid idioter som ska komma och förstöraallt och så var det även här. 3-4 snubbar som kom in (ingen kände dom men nån visste vem de va typ) och var en kort sund. De fick med sig bla. i-pod, 2 jackor, 2 plånböcker m.m. ORKA ! . Som tur va så fick jag behålla allt mitt va jag vet .

Annars var det ganska trevligt. drack lite , Jag och jejja körde gris men george? och lite så. hihi =) Hade bestämmt mig för att vara hemma ca.00.00 men så blev ju inte fallet för vi tog bussen därifrån 00.39 eftersom både jag och "jejja" skulle upp tidigt (jejja klockan8, jag kollan 5). nu ska jag sova :) godnatt ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: