Kastella

2008-10-08
23:07:30

Tagga !
För det första tänkte jag bara skriva att jag bytte Bakgrunden bara för att jag fick damp på den andra. Ska absolut inte ha det såhär sen men jag har inte tid att fixa med disign och sånt nu så ni får leva med detta ett tag :)

Kvällen innan GBG nu då :) . Känns kanon. Skönt att slippa skolan en dag till denna veckan och najs att åka till en av mina min lilla älskis städer gbg. Nu har Valle hoppat  på med så nu är vi en mer :) . yeeeey :)

Idag har det varit lugnt efter att jag hade sovit några timmar efter skolan så bad mamma mig hänga med och köpa godis och hyra film så det gjorde vi. Det blev Kickin It Old Skool . Den var skojjsigt :)  värd att se tycker jag nog =).
Till det blev de massa godis och innan vi körde hem stannade vi till vid Chicki Mama och köpte oss en kyckling samt potatissallad. så det blev myskväll ida :)








Måste även skriva GRATTIS TILL KÖRKORTET JIMMIE :)
Fyfan va gött . själv harman ju fan 1 helt år till :/ . usch usch
men de kan behövas ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: