Kastella

2008-10-02
19:04:58

Tar igen lite :)

Har inte skrivit på ett tag nu . Vet inte varför . Jag har lixom tänkt att skriva men precis när jag har börjat så har jag fått bråttom till något annat.

Men nu sitter jag här och igentligen har jag inte tid nu hller för min lilla vovvsing sitter och piper vid dörren och vill ut. Men skriver lite iaf.

Veckan har varit precis som vanligt inget speciellt har hänt i skolan eller något sådant.

Fick vårat skolfoto igår jag säger bara FYFAN ! . jag har inte blivit nöjd med mina skolkort någn gång men nu börjar de gå över styr. Jag har vägrat att  visa mina "småkort" dom 3 sista åren HATAR DOM ! . Jag har nu insett hur mycket jag hatar mitt utseende även om jag oftast skiter i vilket. Det är surt. Vem vill lixom inte kunna känna sig fin och så ibland , ALLA ! . Men nej nej den turen har fan inte jag. Så småkorten ska tillbaka denna gången kan jag lova. Förra året hann jag inte så dom ligger gömda där förhoppningsvis ingen hittar dom. Skolkatalogen är också hämsk men jag orkar inte byr mig längre . igentligen är det ju lika bra att inte vara med på kortet men jag vet ju själv hur irreterad man blir när man ska leta efter någon och så är han/ hon frånvarande så jag har ställt upp hitills får väl se hur det blir nästa år ! .

Sådär nu vet ni!

Igår var jag också på A6 för att inskaffa mig en ny foudation. Det var dax nu kände jag. Har använt Dream matte mousse foundation  i typ 2 år nu tror jag och nu tänkte jag testa någon av de "rinniga" Så stack upp ill åhlens (de har trevligast personal om man inte har en aning om va man vill ha) Och frågade en där om vad hon tyckte att jag skulle ha. Hon tyckte att jag skulle köpa en som heter Lumene Double Stay makeup så det fick bli den. Idag har jag haft på mig den och den funkar väl bra änsålänge :P . ovant att ha den när man har haft mousse hela tiden. Den täcker dock inte lika bra märkte jag men men den är bättre för huden så det blir nog bra.

Min Gammla :)
 Min Nya :)


Så nu till lite TV dååårååå. :)
Igår var finalen i SO YOU THINK YOU CAN DANCE <3
Joshua blev den lyckliga vinnaren ! . Det kanoon enligt mig, Han är GRYM ! . Han klarar av allt ! Katee blev bästa tjejen. Hon är också duktig men jag började tycka illa om henne när hon tabbade sig i uttagningen men hon är riktikt duktig. I finalen stod det mellan Joshua, Twitch, Courtney och Katee alla är skitbra ! Men i slutet var det bara Twich och Joshua kvar och det var absolut 2 av mina favoriter :)  Grattis till dig ! ^^ Ni har redan sett några klipp med dem aknske men här kommer några av de bästa danserna under pogrammet enligt mig :)

Joshua & Katee - Hip-Hop


Joshua & Courtney - Hip-Hop


Courtney & Mark - Jazz   ÄSLKA !
 

Finns så jävla många ni lär få lite ågra lite då och då här haha :P . fan bara att de e så dålig skärpa. Men FAN va grymma dom e ! <3<3<3<3<3

JOSHUA                                                         TWITCH

 KATEE                                                       COURTNEY


blev ett riktikt långt inlägg nu men men . Nu ska jag ut med min älskis !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: