Kastella

2008-10-21
23:09:23

Tisdag !
Idag började dagen med volleyboll :) . tvärr hände en olycka så att en av tjejerna svimmade men det gick ju bra sen. Sedan tråklektion och efter maten så hade vi idrott på Rakcetcentrum :P . Det blev bedminton och tennis för min del :) . Gick inte in för det så mycket .. känner att det är onödigt att ha idrott 2 gånger på 1 dag men men sånt är livet :P .

Efter skolan så stack Jag, Becka, Lollo och Citte ner och käkade på McDonalds och sedan blev det till att åka hem. Resten av kvällen har bestått av plugg och snackat om livet med en vän . Ganska skönt ibland speciellt när man tänker likadant . Även om det inte blev så mycket snack av de. Jag skulle bara vilja leva om livet nu börja om på nytt ... Men det går ju TYVÄRR inte :/ . Får helt enkelt leva som jag gör :P


Funderarpå om jag ska hjälpa mamma med att resna lite svamp men jag orkar fan inte nu :( . lite för mycket XD


Imon har jag prov och grejjer och efter skolan så måste jag plugga på nästa prov som är på tors .. Usch 3 prov på 1 vecka är för mycket ! .

Nu ska jag kolla tv och sova :) . ha de göttt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: