Kastella

2009-04-28
20:03:13

Älska Volleyboll , Älska Klassen !
En ganska soft skoldag idag !
Jag tog mig sovmorron eftersom att jag vred till min fot på något konstigt vänster igår på träningen. Började 10.25 med en mindre rolig Matte lektion sedan blev det chill lektion med Lewi framför datorn. Till sist var det idrott . Det blev ett varv med inlinesen och sedan VOLLEYBOLL <3 :) . Sjukt kul va de ^^ . Klassen är underbar !

Jag, Lollo, Becka och Mattias va bääääääääääst  Nr 1 lixom ! :) 

Woohoo . ja jag är lite lost ! ^^

Sandra går in för de

Jojje satsar på fel boll ^^





För Övrigt Så Är Det Bara 139 Dagar Tills En Viss Karoline Aronsson Fyller 18 ! Woooooohooooooooo

Kommentar:
#1: Malin

Va fan valde jag inte din linje för... hmm...

Jag är 18 om några veckor =(

2009-04-28 @ 20:30:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: