Kastella

2009-04-22
20:39:45

Dålig uppdatering !
Har inte skrivit på några dar nu, dåligt av mig.

Så va har hänt då ? Jo, det här :

* I sön var vi nere på vätterstranden och körde lite Volleyboll :) Blev sedan film med Molle och Frida ^^

* I måndags hade vi studiedag och jag har ingen aning om vad jag gjorde XD  var nog med frida kanske ? ^^

* I tis blev det ingen skola för min del. Det bästa var ändå att min älskade vän Elvria fyllde 18 år ! Tusen Grattis till henne <3 Vi var hos henne och lämnade lite paket  och sådär  hihi


* Idag var det  skola för första gången denna veckan dåråå . Inga roliga lektioner. Efter skolan stack ja till Wayne´s och lunchade med min mamma . För övrigt så har dom den godaste toasten och den äckligaste chailatten !  Sedan vid 17.30 så stack jag till O'Learys där mina vänner Lollo, Valle och Koshar hade lite "afterwork" Med mat och sådär så jag gjorde dom lite sällskap innan jag och lollo stack och tränade. :)

Nu ska jag kolla tv :) Pöss på er !

Kommentar:
#1: Malin

Erkänn ; )

2009-04-22 @ 20:50:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: