Kastella

2009-04-10
19:16:44

Grillen är tänd . Nu är våren här !
Tjosan på er .

Sjukt härligt väder idag. När jag vanknade gick jag ut på balkongen satte på lite skön musik och solade i nån timma. Nu känns det att det är vår. Ingen jacka, tunna kläder . Synd att det blir kallt på kvällarna. Jag DÖR om det kommer snö mitt i allt nu :O  

Vid 3 var vi och firade min farfar så nu har jag fått i mig ett antal kakor också... trevlig att träffa släkten iaf !





Nu väntar jag på käk, I´m starving ! (stavning? :S ) . Idag tände vi griller för första gången detta året :) Det blir något kött , har ingen koll och majs samt potatis och sås mums !

Sedans ka jag till Elvria och grilla igen haha vad gör man inte för våren , eller nåt haha.


Hoppas att ni får en bra fredagskväll :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: