Kastella

2009-04-26
21:05:11

Helgen m.m.
Hallå på er nu har jag varit sådär allmänt seg på att skriva igen..
Så jag gör väl en liten snabbis igen dåråå.

Torsdag:
En ganska lång dag i skolan även om vi flyttade fram den sista lektionen. Slutade alltså 15.00 och då stck jag hem och Pluggade lite. Det är så att den 23-25 har det varit Dansfestivalen här i jönköping och på kvällen vid 21.00 så stack Jag, Malin , Emil och Mattias och kollade på Step up 2 i ett tält nere på stan . Lite kallt och lite hårda bänkar annars var de väl okej . 

Denna veckan har varit en sån foto vecka . Jag har varit me i tidningen 2 gånger . Typ varning för mediahora xD Denna kvällen var det J-nytt som fotatde bilden nedanför . Har dock tagit bort med för att jag såg helt psyko ut ! :)  




Fredag:
Började morgonen med träning på Gymmet med Lollo :) . Våran kort går ut snart :( . Sedans tack vi till hamnkanalen där vi satt i solen och käkade macka från mackmakeriet <3 . Då kommer det fram 2 personen från JP (jönköpingsposten) Och ska intervjua oss samt ta massa bilder . Fråga it inte varför vi ställde upp men vafan .. :P . Sälvklart hamnade bilderna på förstasidan och på sida 12 :O jobbigt värre ^^         2 gånger på 1 vecka . . . ojojoj .


Blev konstigt på bilden pga. blixten


I skolan hade typ världens svåraste prov i bollspel :O . typ 22 olika sporter med massa skitfrågor och jag fattade verkligen nada . Det var mest kryss frågor vilket lät ganska lätt tills dom berättade att amn kan få minus-påäng så mitt prov lär la sluta på -25 eller nåt XD

När jag kom hem från skolan så solade jag lite och sedan var jag med Frida. På kvällen så mötte vi upp Ellen och åkte ner till vättern, Det var ett gäng folk men inte speciellt kul så vi 3 drog vidare till Johan och kollade på film med honom och Oscar :) Tack för att vi fick komma ^^



Lördag:
Vaknade ganska sent ungefär vid 11.30 då jag gick ut och solade på ballkongen och märkte att det var en stor boll på kullen utanför mig XD . Då hade tydligen Uffe tagit med sig något från Actions Events, där han jobbar. Det var en stor boll ca 4 meter hög. UPPBLÅSTBAR , genomskinlig. Så hoppade man in och spände fast sig mitt emot varandra. och sedan snurrade man helt enkelt ner för hela kullen :O . Såg as läskigt ut men samtidigt skitkul . Ångrar mig så jävla mcket att jag inte gick upp dit och testade. När det för en gångs skull händer något på Tokarp. Men men jag fick ju se iaf.


Tog typ inga bilder. Filmade bara en massa men så såg den ut iaf . Kanske lägger ut en film sen XD

Senare så stack jag till Frida och solade lite och på kvällen kom Matilda, Becka och Malin. Vi satte igång grillen och åt en massa Marshmellows och Jordgubbar = Bästa bästa kombinationen! Och hade allmänt kul :) . Senare fick vi besök av Ellen, Linnea och Emma också.

Jag, Matilda, Molle, Becka ^^

Igen :)

SUKT GOTT :)

Lika? :)

Becka gör också ett försök :P




När tjejerna hade stuckit så satt jag och frida och nördade oss framför datan som vanligt XD Sedan sov jag hos henne :)
 


Och idag har jag och Frida bara att de allmänt lugnt och slappat :P . Nu ska jag kolla tvvvvvv :D . puss på er !

Kommentarer:
#1: Malin

Karolina Aronsson :P

2009-04-27 @ 22:04:16
#2: Malin

Har tagit bort bilden nu, hoppas du gillar den nya bättre.. snorunge :)

2009-04-27 @ 22:51:57
#3: MALIN

Nu är den ju snygg :o ska jag täcka över mer ?:o

2009-04-27 @ 22:58:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: