Kastella

2009-04-05
11:09:44

Helgen som var !
Fre:
I fredags efter skolan så stack jag hem en sväng och satt i den heta solen :) . Så skönt ! Sedan innan hockeyn så stack jag till Frida. Där kollade vi + Malin på den andra final matchen. Tyvärr så förlorade HV det blev 4-1 =(
Nästa match är IDAG klockan 16.00 MISSA INTE DE !
Efter hockeyn så kollade ci på Click (filmen) . Det är 4:e gången jag kollar på den nu och det är 4:e gången jag lipar som en 5 åring XD . Helt sjukt . Den filmer är fan läskig asså !

Lör:
Vaknade med solen strekandes i aniktet så jag gick upp och solade lite :) . Sedan stack jag coh mamma och köpte blommor och lite så. När vi kom hem så hade pappa kommit hem från Spanien :) Han har köpt 2 cyklar till oss som vi ska kunna ha i sommar när jag, Frida, Elle och Molle åker ner.  

Jag var sjukt duktig och städade huset också känner att jag e skyldig familjen det efter som att de ensålänge betalar min resa till Spanien. Men när jag va klar så kom pappa fram och gav migg 20 euro =) .

på kvällen så stack vi ner till Vättern där en gäng av våra vänner satt vid en brasa och chillade . Vi var inte där så länge men det räckte eftersom att jag på den lilla stunden hann och skämma ut mig totalt :P . Ajja that´s life.

Sön:
Har bara vaknat och kollat miami ink och käkat. Solen har inte tittat framän :( . Kanske för att det ÖS REGNADE inatt =( . Nu ska jag hjälpa mamma att städa det sista ! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: