Kastella

2009-08-13
00:18:43

Fotboll :)
Skulle egentligen  till stan idag med Lovisa men vi ska ta det imon istället så dagen bestod bara att chill hemma . Städade lite också.

Nu ikväll så var jag och kollade på när simme och laget spelade fotboll med Lollo, Jimmie och Sofie kom och gick lite :)

Efter matchen som dom förövrigt vann så satt vi + simme och snackade i ca 1 timma innan vi hoppade in i Jimpas bil och åkte omkring lite :) . Sedan blev det so you think you can dans med Elin :) '

Nu ska jag sova ! Puss på er !

Kommentar:
#1: Elvira

Jag har gjort det och la ut den på facebook, jag tog bort dig för du & frida sa strikt "inga bikini bilder läggs ut" så det var därför jag skrev.. undrar om hon misstycker:)

2009-08-13 @ 12:23:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: