Kastella

2009-08-23
23:34:57

Sista Helgen!
Tjuuuhuu

Igår var jag och mamma på stan och köpe ett par skor till mig som jag ska få av mormor i födelsedagspresent. sedan så åkte vi och köpte kräftor vid Rödön och stack till et ställe där vi har campat en gång i tiden. Så sjukt fint . När jag tar körkort ska jag lätt ta med mig mina vänner och grilla där ! :)

På kvällen blev det lite Kräftskiva med Mamma, Pappa och Hille . ÄLSKAR KRÄFTOR ! . Som Hille sa " Karro jag känner fan ingen som äter och älskar kräftor så mycket som du " haha




Senare så träffade jag Frida som kom hem från Serbien . wooohoooo :)





Idag har jag suttit i pyjamas till 18.40 haha. Sedan blev det film men Mamma, josse, Frida och elin . 17 agin blev det :)



Och nu är sista sommarlovet slut! . tragiskt...
detta året kommer gå så sjukt fort. Börjar praon imon klockan 10.00
Kommer nog gå bra.

skriver om första gaden när jag kommer hem Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: