Kastella

2009-02-14
15:26:34

Alla hjärtans dag ! <3


Idag är det då alla hjärtans dag. Inget jag firar speciellt mycket eftersom jag inte har någon partner men det får bli vännerna idag.

Dagen började med att pappa hade gjort en as god frukost .. Det var typ en muffins med palmaskinka eller va de heter och nån röra .. Svårt att förklara med det var riktigt gott iaf ! . Sedan har jag bara slappat och suttit här...

Vet inte riktigt vad som händer idag än . kanske ska ut och äta och sedan festa men vi får la se. Det är nämligen så att min pappa ska inte vara hemma idag och så löjlig som jag är så tycker jag att det är as jobbigt att lämna mamma själv hemma framför tv:n en sånhär dag. Men jag kanske kan hinna med allt ^^ Jag återkommer när jag vet !


Ta hand om varandra idag :)



happy valentine's day

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: