Kastella

2009-02-13
00:56:47

Bräda för första gången !
Halluu idag har jag inte skrivit nåt. . .

Frida kom till mig vid 2 tiden nångång och vi chillade lite och sedan vd 5 så stack Jag , Frida, Elle och Jimmie som var chaufför till Ulricehamn där vi skulle åka lite i backen.

Jag hade bestämmt mig för att prova på bräda och förväntade mig det värsta = försöka åka 1 gång , inse att det aldrig kommer funka , sätta mig i bilen och vänta på att som andra skulle åkt färdigt . Men nej ! så blev det inte .. Det gick mycket bättre än vad jag trodde och efter att ha övat själv  i 30 min medans dom andra åkte i den andra backen så lyckades jag till och med komma ner utan att trilla :D . Sedan när jag gick över till den röda backen så gick det väl sådär men jag kom både upp och ner i backen iaf :)  Jag, Jimmie och Frida( halva tiden) åkte bräda och Elle åkte skidor.



Tack till er 3 som var med . Jag hade kanoooooon kul :) Måste göras om :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: