Kastella

2009-02-24
19:41:08

Grattis och OJ !?
Vi börjar med det viktigaste SIMON MÖLLER tog sitt KÖRKORT idag ! Ett stort fett Grattis till honom ! .
Kom in på lektionen och satte på datan. Precis när jag ahde loggat in så skrev han de till mig. Asså det är sjukt va glad jag blir när alla andra tar jag typ skiner upp som en stooor sol . Jag vill inte veta hur jag kommer att reagera när jag tar XD .



I skolan så ringde ett konstigt nummer till mig och jag svarade inte dom första ggr sedan ringde ja upp:
- Hej du ringde min mobil innan ?
- Ja jag har hittat en plånbok
- Oj jaha ..
- Karoline...
- Ah det är ja
- Ah jag hittade det på parkeringen
- Oj tack så jätte mycket det var inte bra
- Nej men jag slutar 5 så jag kan komma förbi med den så
- Okej de hade varit mycket snällt tack igen

Såklart så tappade jag min plånbok igår utan att jag visste de. Stackaren har luggit ute i snön hela natten men nu är den tillbaka tror ja . ska upp och kolla de nu =)


´
Idag är det Fettisdagen eller Semmeldagen. Själv har jag inte ätit någon än men det står en i kylen och väntar på mig. Dock är jag ju inte alls förtjust i madelmassa så jag brukar köra på egna men har inte hunnit det idag. :)

Tryck i er en semmla innan ni går och nanar :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: