Kastella

2009-02-22
17:39:55

Om helgen !
Nu kommer min helg !

Fre: Klockan 19.00 skjutsade Tim mig och Lollo till födelsedagsbarnet Rebecka!  När vi kom dit så var de flesta tjejerna redan där .. Vi började umgås och sedan när alla hade kommit så åt vi och sådär. Sedan blev det ferre och senare kom alla killarna ,, :)  Senare skulle hennes föräldrar komma hem så alla skulle dra sig ner till Danne men då kom Tim och jag åkte med dom hem .  Kvällen var riktigt lyckad och jag tror att alla där hade en trevlig kväll med najsigt folk :)

"Lite" bilder  tog under kvällen också :





Lör:  Chill hela dagen var ganska seeg. Pappa kom hem vid 2 tiden eller något från Stockholm där han hade varit på ACDC konserten  och han tyckte det var den bästa han har vatt på . Så han va nöjd :)
Vid 3 eller något stack ja och mamma till IKEA och köpte lite stuff och sedan blev det hem och chilla igen .

På kvällen kollade Jag , Mamma och Pappa på Melodifestivalen och jag tyckte att EMD och dom där latino sakerna skulle gå viare med det blev ju 2:a chans för dom iaf :) ... Efter det så stack Jag, Frida och Elle och fikade på Georges. Tror vi satt där i nästan 3 timmar :) 

En soft lördag :)



Idag :
Har inte gjort så mycket idag. Var och övningkörde innan. Jag körde till a6 och köpte en ny datamus och en såndär musmatta också. Så jag har suttit och installerat lite och sedan spelat lite med :) . 







Dagens outfit ser ut såhär:
Kofta från Zara
En fin Tunika från Out Company som dock har bytt namn :P 
Och leggins från maxi tror ja XD

 

Kommentarer:
#1: Malin

Kul att du aldrig är me dpå bilderna typ :P

2009-02-23 @ 21:04:14
#2: Karro

Don´t like me on pics juuueee :P . det är bättre att kolla på alla andra xD

2009-02-23 @ 23:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: