Kastella

2009-02-18
21:26:50

Onsdag
Dagen i skolan började inte speciellt bra. De bygger om i våran skola just nu så att komma till en lektion är som att hitta i en labyrint.. Så första lektionen hade dom flyttat vilket vi inte hade fått reda på så vi gick runt min ungefär och letade efter salen där vi va. . .  Sedan gick dagen ganska snabbt, slutade halv 1 det är göt ! 

Jag har inte gjort mycket mer idag . 

Imon blir det en jäktig dag. Först skola från 08.20-16.00 och efter det måste jag och lollo ner tills tan för att öeta present til födelsedagsbarnet på fre samt köpa strumpbyxor osv. :)  Efter det så måste jag hem och leta reda på kläder som jag ska ha på mig och sedan ska dricka fixas... Så ja det är mycket att göra vi får la se hur det går =)


Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kommentar:
#1: Malin S

Ja? till det stora ju :D



Alkoholist-karro is going out :P

2009-02-18 @ 21:55:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: