Kastella

2009-02-25
18:58:51

Send it back! Karro letar vidare ...
Jag köpte ju en foundation som jag fick i måndags och idag så testade jag den men blev ganska besviken. Den var helt enkelt inte gjod för mig. Den var både för mörk och inte alls rätt för min hud. Efter min skoldag som bara var till klockan halv 1 så var den borta i nästan halva ansiktet vilket kan bero på att jag kanske har skaft bort det och sånt med det brukar ju funka annars. 

Så nu har jag bestämmt mig för att skicka tillbaka den och fortsätta letadet på den perfekta haha :).  Annars verkar Mary Key ha bra produkter och min vän har en lika dan foundation och trivs galant med den, så det verkar vara från person till person.

Någon som har något tips på en Bra, Teckande och LJUS foundation ! ? ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: