Kastella

2009-01-17
01:28:32

Let´s Dance - Orättvis bedömning!
kollade ni på Let´s dance? Jag tyckte , som flera andra att dommarna inte var speciellt rättvisa när det gällde Kitty! hon var ju dubbelt, dubbelt, dubbelt så bättre än han sliskgubben ! :O . Hur f*n kan hon bara få 1:or medans han får mycket bättre :O? Dom måste ju tänka helt psyko !  Han röde sig inte ens ?

Ajja nnog om det. Dom lär ju få höra det av skit många !



Jag kom precis hem från en fika med tjejerna ( Malin, Evlira & Frida ) Det blev bara en shailatte för mig. Har ätit tillräckligt idag ^^



Ni måste bara höra på denna tjejen. Det är sjukt! Hon är ju bara heeelt underbar ! 


Lyssna och NJUT.



Nu ska jag dra och sova. Imorgon klockan 09.00 så åker Jag, Mamma & Syrran till GBG. Där ska vi bo på hotell , shoppa en massa och ha det allmänt gött ! skit skönt att komma iväg lite till även om jag var borta ett tag i branäs också . Hoppas att det blir kanon ! självklart skriver jag allt om resan när jag kommer tillbaka !

Puss på er !

Kommentarer:
#1: Malin S

Det stavas Chai-Latte :) Have fun in Gotenburg!

2009-01-17 @ 03:16:38
#2: Elvira!

Haha karo. Du och stavningar! har du verkligen g i svenska? föresten, mitt namn stavar "Elvira" du stavar aldrig rätt på det :P

2009-01-18 @ 20:27:44
#3: Karro

Svar m: Haha ajdå ^^ trode det va med S ;)

2009-01-18 @ 21:21:43
#4: Karro

svar E: Men det blir så när man skriver fort och inte orkar läsa igenom sen ^^

2009-01-18 @ 21:22:03

Ja jag fattar inte ens varför "CJ" är där överhuvudtaget, läskig typ XD hihi



BTW Tack för kommentaren!

2009-01-18 @ 23:31:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: