Kastella

2009-01-09
22:13:11

Let´s Dance
Nu har jag precis kollat klart på let´s dance. Ja vad finns det att säga. Det fanns både bra och dåliga deltagare.


Jag älskar du både Annika och Magnus ! Och Magnus var mycket bättre än förväntat måste jag säga ! .


Man visste ju att Laila skulle ha taktsinne osv eftersom hon håller på den musik. Hon har helt okej precis som man trodde att hon skulle va !


Haha jag tycker Morgan är så jävla go ! Mycket bra gjort ! såg så gulligt ut XD


Jag hatar Carl-Jan och det gör jag fortfarande. Tycker han är sliskig och ja allmänt äcklig ! allt jag har att säga ! :P


Är ett sort fan av Kitty ! :P . men trodde faktiskt att hon skulle göra mycket bättre ifrån sig ! Det var ju ingen höjdare XD


Och Lilla blonidbella som det har varit ett sånt tjöt om nu. Trodde att hon skulle vara mycket bättre än var hon va också. Tycker inte att hon var någon höjdare heller haha. Hon och kitty var väl ungefär på samma nivå . Bella kanske var lite högre men nee inte nån favorit dansmässigt  än sålänge !

Sådär lite tankar och funderingar  om några av deltagarna ! . Nu ska jag och min vän Elvria iväg och fika ! puss och kram !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: