Kastella

2009-07-05
02:29:49

Back From Spain !

Tjooohooo.

Nu är vi tillbaka i Sverige igen. Landade igår klockan 00.15 och sedan körde min mamma oss hem till Jönköping.  Resan har i stora drag varit helt underbar. Dock har vissa av mina vanor där nere försvunnit under denna resan vilket är väldigt synd ! . 

Vistelsen har bestått av mycket sol, bad och fester. Har träffat många sköna killar.

Mer invändigt kommer tillsammans med bilder imorgon eller något.

För mig blir det till att packa upp , tvätta och sedan packa igen för på Tors är jag påväg ner igen med familjen :) . Kommer bli topppen ^^



Idag har jag tatt det lugnt hela dagen. Sov till klockan 14.00. Ikväll så stack jag , Malin och Frida till en i min klass. Hos honom var det massa folk som vi har umgåts med hela kvällen, trevligt trevligt.

Måste skriva ett stort Grattis till min älskade vän Valbona som förlovade sig idag. Är så sjukt glad för hennes skull. Hoppas allt kommer bli bra nu och att ni kommer bli lyckliga tillsammans. Saknar dig så sjukt mycket. <3<3

Nu ska jag ta mig lite soppa och gå och lägga mig . Hörs igen imorgon puss och Kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: