Kastella

2009-06-02
19:42:32

Betygen börjar trilla in...
Tjoohoo .
Kan ju börja med att säga att jag mår mycket bättre än igår vilket är sjukt skönt.

Skola idag då . Dock en väldigt slapp dag. Kurserna börjar gå mot sina slut och vi snackar typ bara betyg och sådär . Fick reda på 2 stycken idag .

Idrott A = VG
Bollspel A = VG


Sjukt nöjd :)

Och 1 sak till ..... JAG KLARADE MATTEN !!!!!!! Jag va så sjukt nervös innan och hade siktat in mig på att det kanske inte gick så bra som jag hade hoppats men jag fick G :) . En sån sjuk lättnad asså !


Hade ju min redovisning idag med. Den gick väl lite mindre bra XD  men nu är den gjord iaf^^

På mådag e det dax för klassisdagen . Förra året var vi på vätterstranden men detta året bestämmde vi oss för att vara hemma hos våran mentor Lewi och grilla och lite sånt där mysigt hela klassen :P . Något som förvånade mig var dock att det är tillåtet att dricka alkohol om man fixar själv haha . Vi får la se om man tar med sig nåt litet. Kommer bli najs iaf !


Efter skolan stack jag hem en stund och sedan blev det ner på Balen med Frida , Elle och hennes vän Johanna. Det var många kändis ansikten från ed idag ^^   Träffade även Hva grabbzen också . Trevlans.




Nu pluggar jag lite natur. Är sjukt trött så ska sova tidigt idag :) . . . som man brukar säga..

Kommentarer:
#1: Malin

haha fin smygbild du tagit på V :D

Och Christian ser full ut ;o.



2009-06-02 @ 22:35:06
#2: Lollo

naaw :)

2009-06-03 @ 08:34:21
#3: Lollo

naaw :)

2009-06-03 @ 08:35:24
#4: Karro

Haha Jag e bäst på smygfoton dock såg han att jag tog tror ja^^. Tror inte han var så packad där faktiskt ^^

2009-06-03 @ 22:44:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: