Kastella

2009-06-15
00:27:37

Helgen osv..
Här kommer lite Bilder och Text om vissa dagar som jag glömt skriva om :)



Ons:
Det blev ferre hemma hos Larrie. De var dax att fira hennes 18-årsdag. Vi var totalt 12 stycken tjejer som snackade , skrettade och hade det massa trevligt på Sandras Uteplats! Efter några timmars stojjande hemma hos henne skulle tjejerna ner till Piren . Dock är jag underåring fortfarande men jag hängde med ner till stan iaf. Ute på Piren så träffade vi lite vänner och sedan när alla skulle in på saltkråkan så var det dax för mig att åka hem. Jimmie tog samma buss som mig så jag slapp att åka själv :) .




Fre:
Familjen åkte till Hjo så jag bestämmde mig för att sova hos Frida. Det blev musik, Mat, jordgubbar med choklad och massa snacks innan vi gick och la osss ^^ . Mycket trevligt.!



Lör:
Frida och jag gick upp tidigt och drog oss till mig direkt för att vara barnakt år Jamie och keyleigh . Efter några timmar med Rockband spelande med ungarna så höll våra öron på att typ kolappsa. Som tur va kom Trev och hämtade dom då :)  På kvällen var vi hos mig och kollade film, kökade gott och lite sådär och sedan sov Frida hos mig ^^



Sön:
Idag har jag inte gjort så mycket jag och Frida var och kollade på våran väns och hennes familjs nya lägenhet. Och nu ikväll har vi vart med Malin.. Vädret SUGER !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: