Kastella

2009-06-19
15:42:12

Midsommaren är här igen
Glad midsommar på er allihopa !

Vaknade upp med 2 små vänner idag åt lite frukost och sedan stack jag hem till Frida och åt lite och sådär . Mycket gott ^^ .  Riktigt åskväder idag, usch.. Hoppas det håller upp när vi ska grilla ikväll iaf.

För er som inte vet så mullrar det när luften i blixten värms upp oerhört snabbt till ungefär 50000 grader. När en blixt är riktigt nära hörs den förresten som ett kanonskott....

( Varför är det inte som det var när man var liten. Man åkte till något speciellt ställe där massa folk samlades och reste midsommarstången och dansade alla möjliga danser runt den. . . Alla hade ega midsommarkransar på huvudet som man hade jobbat med i några timmar för att få den i rätt storlek och rätt tjocklek.. Nee nu är det inget speciellt längre . Ingen midsommarmat, inget fint väder, dans, stång, krans .. DÅLIGT enligt mig !)





Kvällen kommer beswtåav att jag + 4 tjejer till kommer att smlas hos Elle där vi ska börja med att laga lite mat och sådär . Sedan blir det lite fest, kanske spel och sådära.. Vi får la se vart kvällen tar oss :)


Sorry att jag inte har lagt ut bilderna på mina bikinisar men jag har iaf tagit kort på dom, så de kommer XD .


Nu måste jag skynda mig massor ! Ha en riktigt bra kväll !  PUSS på er !

Kommentar:
#1: Emilia

Ooh vilken fin krans ! :D

2009-06-20 @ 22:27:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: