Kastella

2009-06-12
19:17:55

Sleepover hos Frida !
Tjosan på er !

Beställde bikinisarna idag. Kollade fel igår så det blev billigare iaf som tur va :)

Sedan var det dax för mig och Syrran att bege oss till bäckadal för att kolla på studenterna. Stod och väntade på Andreas och hängde lite runt hans hals och sådär. Fan va fort tiden går egentligen helt sjukt snart e de min tur:S . Stod precis vid scenen så jag såg typ alla jag ville se som tur va  :) Man blir så glad när man står där och kollar haha .
Grattis på er allihopa som har tagit studenten idag och lycka till i framtiden :)



Nu sitter jag hos frida. Här kommer jag tillbringa min kväll / natt :) Imorgon ska vi vara barnvakt åt mina små skit ungar Jamie och kayleigh i några timmar medans Trev (pappan) flyttar.

Ikväll blir de tv och mat :) Ska också äta jordgubbar doppade i vit choklad ;) <3


Puss hörs senare !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: