Kastella

2009-03-03
22:16:03

1 lektion..
Idag hade jag bara en lektion i skolan, Matte. Vilket behövdes eftersom jag är livrädd att jag kommer få ig i B kursen som jag håller på med nu =/ .

Efter den lektionen kom mamma och hämtade mig och det blev lite soft hemma och sedan stack vi 2 upp till A6 för att byta storlek på mina nya Baggy jeans ( som jag förövrigt inte har hunnit ta kort på. De kommer ). Hittade lite annat smått och gott typ spännen och sådannt. :P . 




Imon har min skola Studiedag ! . Såå gott. Vet dock inte vad jag ska göra. Jag och Valle skulle egentligen till Ba trafikskola för att skriva in oss och lite sådär men nu blir det inte så . Men jag ska till A6 en sväng iaf. Har bestämmt mig för att jag inte ska sova länge imon utan jag ska göra en massa :) Förhoppningsvis kanske man kan hinna träffa några vänner också =)   

Hör av er  om ni har tråk ^^ !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: