Kastella

2009-03-24
22:15:30

BAD HAIR AND MAKE UP DAY =(

Dagen började absolut INTE bra !
Jag var sjukt näsra på att bara skita i allt och gå och lägga mig igen . Inget stämmde :O . Hela jag såg ut som en svullen sten typ. . . Men jag tog mig samman och stack till praktiken och skämmde ut mig :( .



Väl på "jobbet" så gick jag över till Mode/ kläder igen för det fanns inget att göra på skönet. Larmade och softade en stund. Sedan kom Johan på besök när jag höll på att hänga upp skyltar som hade blåst ner :P   Det tog typ 2 min för mig att försöka få ihop stegjävlen sen och Johan var ju inte mycket bättre XD TACK ! haha . Sedan bad jag evelina om hjälp och det var ju inte så komplicerat som jag trodde. Som sagt inget gick som jag ville :/ :P . Tanks fore the visit johan ! 

Dagen fortsatte och jag stog och snackade en lång stund med viktoria. Hon e skit schysst. Vi snackade om hennes grabb oscar bara för att jag vet vem det är . Ah eller vi tror att det är rätt person iaf  :)

slutade vid 17.00 då jag var lagom tröttt !


Kommentar:
#1: SamHoang

asssååååååå fy fan vad jag hatar clowner :( fan fan fa nfan!½ fobi för de jävlarna!

2009-03-26 @ 18:05:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: