Kastella

2009-03-05
22:18:50

Bländas av mig själv :O !

Hopp nu var det då såhär att klockan 08.00 var jag hos min frisör och skulle klippa +  Singa mitt hår . Tog ca 2 timmar som vanligt och resultatet:

*Alldeles för blont jag typ skiner upp som jag vet inte vad. ( men de kanske går ner lite efter ett litet tag, brukar de iaf)

* Luggen blev helt konstig :S

Men men annars var det la bra . Längden och de e perfekt och uppklippningen också. Det andra får jag väl leva med ett tag. =/



I skolan gjorde vi inget vettigt. Först rättskunskap dit jag kommer efter typ halva lektionen, Sen stack vi till stan och käkade och kollade lite under våran håltimma eftersom layouten var inställd, Sedan natur som vi knappt hade och sist eng . Vi har fortfarande inte fått någon engelskalärare :S . läskigt ! :O




Imon är det helg =) vet dock inte vad jag ska göra mer än att va med tjejerna om de inte får något annat för sig. Ska till stan en sväng imon me och köpa en softisch klänning :)   Ska ni göra i helgen ? :)
 


Byeee byeeee :)

Kommentarer:
#1: SamHoang

klipp själv! :D



sv: haha VA?!?! 2 dagar i veckan hela 3an.. åh herre..

2009-03-06 @ 08:13:45
#2: M

Ofta du klippt dig igen :O!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, vi ska busa du och jag.

2009-03-06 @ 14:45:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: