Kastella

2009-03-21
17:51:54

DET ÄR VÅR ! :)
Vaknade med solen i ansiktet och när jag kom upp blev jag skitglad när alla dörrarna var öppna och solen lös upp i hela huset :) . Äntligen är våren här. På med tunnare kläder , uppknäppt jacka, gå på stan !
åhhh skönt de va !

Jag och mammsen och min hund me här kommer lite bilder:

SOL ! <3

Min hund kan hoppa högt OCH se cepe ut !

Som sagt ! :P

hoppeli hopp

Daddy cool <3

My mum <3


Vad nere hos mina kusiner nyss. De var och hämtade sin hund igår :) . Han va skit söt. En schnauzer som heter Grimm. :) . in kamera dog tyvärr direkt när jag kom dit så han aldrig ta kort . Får göra det imon istället om jag orkar gå ner :)

Ikväll bler det nog chill. Lite fika med tjejerna och sådär :).  Det är ju match idag okckså, måste kolla om det sänds ikväll !

Kommentarer:
#1: isabell

åh tackdetsamma:)

vad har du för dej idag då =) ?

2009-03-22 @ 11:08:56
#2: isabell

jag gör inte så mycke :)

2009-03-22 @ 11:58:02
#3: isabell

Jodå:)

vad är morgon dagens planer då =) ?

2009-03-22 @ 22:34:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: