Kastella

2009-03-28
15:46:54

Fredagen !


Sista dagen på praktiken. Sjukt tråkigt nu när man precis har kommit in i det och börjat vänja sig vid allt och lärt känna alla. Men antagligen ska jag vara där i 3:an igen då jag praoar 2 dagar varje vecka.

Jag och Sandra, en som jobbar där gick runt och letade efter ett läppglans till mig en bra stund. Måste bara säga att fyfan va mycket skummt folk det finns :O . Kom in en tjej som ville ha hjälp av mig men jag visste inte riktigt va de va så jag bad Sandra om hjälp men nej då fick hon dampet och svor och var allmät cepe i huvvet mot Sandra, Synd om henne !  Hon måste varit påtänd eller nåt :S Jag var inte direkt as peppad på att hälpa henne sen men vad gör man inte som säljare . . .

 När jag gick fick jag ta med mig vad jag ville för 200 kr så det blev en foundation och ett läppgalns :) . Kramade dom 1 sista gång och sedan var det dax att gå ut . Jag blev happy när jag öppnade mitt häfte och såg att Bitte, min handledare hade satt MVG i alla momenten :) Yeeey !

Goaste chefen asså. ! :)



Efter praktien stack jag hem och chillade samt planerade kvällen och sedan vid 20.30 eller något så stack Jag, Frida , Elle och Malin till Andreas som kom hit till Jönköping. Så där spenderade vi våran tid till klockan 02.22 . Det blev chill, satt mest och snackade.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: