Kastella

2009-03-15
21:18:35

Helgen i korthet !

Tja tja tja . Denna helgen har jag alltså typ levt hos Frida. Det var najs.

Fredagen har jag ju redan berättat om . .

På lördagen blev det chill till på kvällen någon gång då Jag, Frida, Moni och Malin stack ner till stan och hyrde film. Sedan gick vi och snackade lite med lina och träffade även massa annat folk som skulle på fest osv. .

Sedan stack vi hem till frida och kollade på filmen som var GAME PLAN . Den var braaa (Y)
Efter filmen tänkte vi göra smoothie men nej då gick strömmen i hela huset och vi blev livrädda. Tänk typ dom 4  mest otekniska tjejrna ska försöka reda ut något sånt typ 02.00 på natten . Det funkar inte så bra .. Men efter ett tag så fixade det sig. 



Idag var jag hos Frida till klockan 2 eller något och sedan har jag övningkört. Det gick kanon bra :)  
Har också kollat Wipeout och Singing Beee  ! :P

Nu ska jag tagga inför morgondagens Apu . Är skit nervös !

Bye bye !

Kommentar:
#1: Malin

Lycka till imörra :D

2009-03-15 @ 22:37:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: