Kastella

2009-03-10
09:56:19

Sjukt Jobbigt !
Vaknade vid 08.00, duschade och gjorde mig iordning och sedan tog jag bussen 08.47.

Påvägen till skolan så skickade jag sms och ringde till mina vänner i klassen men nej INGEN svarar.. Så jag börjar få panik och tänka att ingen ska gå på denna ekonomidag som vi haar idag...

När jag är vid ekhagens centrum ( 4 busshållplatser innan skolan ) Så ringer Sandra mig och säger att vi börjar 10.30 inte 09.30. SÅ JÄVLA JOBBIGT ! :O

Som tur va så fick jag åka till henne och nu sitter jag här :P Stackarn var tvungen att gå upp för att jag klantar mig. . . Mitt huvud funkar inte alltid som det ska kan jag lova er !  puss på dig sandra <3 ^^




Slutar 14.45 idag men kanske händer att jag går lite tidigare om det är jobbigt att lyssna. Det är bla. Skatteverket, SEB, Företagarna osv som kommer och föreläser....

Efter det så kanske jag ska ner till stan. Det är ju så jag börjar min praktik på Åhléns på Måndag och jag måste gå dit och fråga när jag ska börja och lite så :) längtar  skit mycket till att få komma bort från skolan ett tag =)



Ha en bra dag ! :) vi hörs sen !

Kommentarer:
#1: SamHoang

sv: jahaa åhlens A6? :D 2 veckor är rätt lagom praktik, vi har för länge! man blir ju uttråkad.



haha visst var det kul xD stackarn sprang runt och jublade åt ingenting

2009-03-10 @ 10:32:23
#2: SamHoang

sv: ahaaa i stan :D jaa det är lagom.. bättre än 10 veckor som vi kommer att ha i 3an -.-



synd? HAHAHA rätt åt honom, han gjorde så sin kompis gjorde slut med sin tjej hahahaha.

2009-03-10 @ 19:12:10
#3: M

Pucko :P jag har i alla fall utmanat dig ; )

2009-03-10 @ 22:44:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: